« VorigeVolgende »
Een Belg spijkert zijn nieuwe vloer. Telkens als hij een spijker pakt bekijkt hij deze aandachtig en regelmatig gooit hij ze dan weg. Een andere Belg vraagt verbaasd waarom hij dat doet. Volgens de eerste Belg zit bij de meeste spijkers de punt beneden en de kop boven, maar er zijn ook afwijkers bij met de punt naar boven.
Wat ben jij een ongelooflijke oen, zegt de tweede Belg. "Die gooi je toch niet weg? Die kun je bewaren voor het plafond!"
Een Belg spijkert zijn nieuwe vloer
17-10-2011 20:45 - 17230x bekeken
Reacties weergeven »
Aanbevolen
Plaatje
Meestal is het niet zo eng als dat het lijkt
19003x bekeken
174 maanden geleden
95%
Plaatje
Hoge hakken cupcakes
23789x bekeken
171 maanden geleden
91%
Plaatje
Wonen in een hondenhok
15841x bekeken
171 maanden geleden
93%
Plaatje
Wat doe je daar onder de tafel?
21488x bekeken
173 maanden geleden
88%


Alles Plaatjes »Alles Video's »



© 2021 Pinguin Pablo | Desktop weergave